NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA
Máte zájem? Napište mi datum a místo konání Vaší akce. Pokud budu volný, pošlu Vám obratem cenovou kalkulaci.
O MNĚ
DJingu se věnuji 10 let od roku 2012. V posledních letech se zaměřuji hlavně na firemní akce a svatby, na které jezdím po celé republice i do zahraničí. Pro hraní v klubech používám alter ego Diplomatiq. Přezdívka vznikla z mého studijního oboru na Vysoké škole ekonomické.
Mojí předností je profesionalita, flexibilita a schopnost přizpůsobit se téměř jakémukoli formátu a druhu akce. Dobrý DJ by měl umět adaptovat styl hudby danému publiku. Vždy se snažím vystihnout momentální náladu v sále a tomu přizpůsobit hudební playlist.
Pokud v místě konání akce není audio vybavení, používám vlastní profesionální DJ aparaturu. Jsem zcela samostatný, kromě aparatury mám také párty osvětlení, mikrofony a desetitisíce skladeb. Takže k pořádnému večírku již nic víc nepotřebujete.
Působím také jako moderátor a event manager na volné noze, takže Vám mohu s akcí poradit i v jiných ohledech. Mám širokou síť kontaktů, takže pro Váš event mohu zajistit prostory, catering nebo další aktéry podle Vašeho přání (fotografy, kameramany, zpěváky, modelky, hostesky a vlastně kohokoliv, kdo by se Vám na akci mohl hodit).
SVATEBNÍ DJ - VÝBĚR Z LOKALIT, KDE JSEM HRÁL
Chateau Mcely (Mcely)
Žofín Garden (Praha)
Zámek Štiřín (Kamenice)
Hotel Všetice (Netvořice)
Sacre Coeur (Praha)
Clara Futura (Dolní Břežany)
Restaurace Pod Zámkem (Průhonice)
Černokostelecký pivovár (Kostelec nad Černými lesy)
Chata Polanka (Nové Hrady)
Salabka (Praha)
Modrý mlýn (Byšice)
The Grand Mark hotel (Praha)
Vinařství Obelisk (Valtice)
Statek Camberov (Nalžovské Hory)
Green Garden hotel (Praha)
Benešův mlýn (Tábor)
Statek u Škodů (Sibřina) a další
SVATEBNÍ DJ - ČASTÉ DOTAZY
JAKOU HUDBU HRAJETE NA SVATBÁCH?
Takovou, která se vám bude líbit! Mám vyzkoušené, že nejlepší je, když mi novomanželé pošlou seznam třeba 30 svých oblíbených skladeb a já podle toho poskládám zbytek playlistu. Určitě doporučuji, aby mi zaslali i skladby pro první tanec, nástup ženicha a nevěsty nebo tanec s rodiči.
Jako malou ochutnávku nebo inspiraci, nabízím zde svůj Spotify playlist 100 těch nejoblíbenějších svatebních hitu.
HRAJETE PÍSNIČKY NA PŘÁNÍ?
Ano. Na každé svatbě se najde někdo, koho potěší, když se zahraje ten jeho song. Snažím se ho pak zakomponovat do mixu tak, aby se tam hodil a nenarušil dobrý "vibe" na tanečním parketu. Proto také doporučuji pro písničky na přání vymezit speciální pásmo nebo je hrát jen výjimečně. Přeci jen nezní dobře, když se po Kabátech hraje Hříšný tanec a pak hned třeba Eminem. To už pak není DJ ale jukebox.
NA JAK DLOUHO SI VÁS MÁME OBJEDNAT?
To záleží zcela na vás. Můžeme se domluvit na celý den včetně ozvučení obřadu a hostiny, jen na večerní party nebo zlatou střední cestu. Vše se odvíjí od vašeho programu a nálady. Někdo má třeba kapelu, která hraje přes den a večer nastupuje DJ. Na všem se se mnou dá domluvit.
ZVLÁDÁTE I MODEROVAT NAPŘÍKLAD SVATEBNÍ HRY?
Jasně. Na svatbách tak nějak počítám s moderací programu, logistiky a svatebních her. Ať už budete chtít seřadit svatebčany ke společné fotografii, vyhlásit, že se ztratil mobil nebo nevěsta nebo uvést různé svatební hry, já budu připraven. Samozřejmě pokud si tohle všechno chce vzít do parády třeba svědek, tak není problém a půjčím mu mikrofón.
MÁTE VLASTNÍ APARATURU A VYBAVENÍ?
Ano. Na většinu svateb si vozím veškeré svoje vybavení, které můžete vidět zde na fotkách (pro fajnšmekry i popis zde). Mám vlastní aparaturu (repráky), mixážní pult, mikrofony (drátový i bezdrátový), party světla a samozřejmě spoustu hudby. Pokud na místě už aparatura je, tak je zbytečné, abych vozil svoji. To se ale stává málokdy a málokdy je také dostatečně kvalitní a spolehlivá. Na místě tak budu potřebovat jen stůl a zásuvku někde poblíž.
KAM VŠUDE JEZDÍTE?
Působím po celé republice, ale hrál jsem už i na akcích v Německu nebo na Slovensku. Výchozím bodem je pro mě Praha, ale přechodný azyl mám i ve východních Čechách. Cestování pro mě není problém.
KOLIK TO STOJÍ?
Na ceně se vždy domluvíme individuálně. Záleží především na délce hraní a vzdálenosti od Prahy. Dále již bude všechno v ceně. To znamená, že přijedu se svoji vlastní aparaturou, mixážním pultem, mikrofony, party světly a samozřejmě hudbou. Pro nezávaznou cenovou nabídku mě neváhejte kontaktovat.
VÝBĚR Z FIREMNÍCH A DALŠÍCH AKCÍ, NA KTERÝCH JSEM VYSTUPOVAL
10. narozeniny Palladia s Leošem Marešem
Firemní akce pro T-Mobile (Lucerna)
15. narozeniny Metropole Zličín s Leošem Marešem
IKEA Regional Kick-Off (Rosmarina)
Pražský Majáles (Letiště Praha Letňany)
SeeJay Radio (live set)
Prague International Marathon (Birell stánek – pod Prašnou bránou)
Firemní večírky pro Toyotu (muzeum Grévin, zámek Loučeň)
Charitativní akce Den s krtečkem (OC Letňany)
KaCheKRan (Kongresové centrum Praha)
KampusFest (Kampus Dejvice)
Slavnosti Prahy 5 (park Portheimka)
Firemní akce pro Sodexo (loď Bohemian Rhapsody)
Femme Fatale Fashion Show (Vnitroblock)
Firemní akce pro Saint-Gobain (Frankfurt, Německo)
Firemní akce pro EF Česká republika (parník Tyrš)
Gaudeamus Alkotour (Výstaviště Praha, Hany Bany)
Beánie Policejní Akademie (Dom kultúry Ružinov, Bratislava)
Nation2Nation Parties (Retro Music Hall, Duplex, Mecca, Roxy,...)
Meeting Briefing Fashion Thing (La Loca) a další
REFERENCE
CHCETE MĚ NA VAŠI AKCI?
Hledáte DJe pro svoji akci? Jste na správné adrese!
Vzhledem ke svým zkušenostem Vám mohu nabídnout djing na různých druzích společenských akcí:

firemní akce
konference
koncerty
plesy
módní přehlídky
městské slavnosti
svatby
sportovní akce
oslavy
párty
festivaly
či jiné společenské akce

Mohu zaručit profesionalitu, 100% přípravu, flexibilitu a schopnost improvizace. Ve svém repertoáru mám více než 10 000 skladeb.
Cena je vždy individuální a závisí na typu akce, délce hraní, času přípravy, popřípadě na dalších požadavcích.
Od loňského roku disponuji kompletní vlastní novou aparaturou, která vystačí na ozvučení většiny eventů.
Dále Vám také mohu nabídnout moderování Vaší akce nebo Vám celý event pomoci zorganizovat.
Kontaktujte mě na telefonním čísle 605 914 882 nebo na emailu mail@ondrejbukacek.cz a určitě se domluvíme.
FOTOGALERIE





KONTAKT
Ing. Ondřej Bukáček aka DJ Diplomatiq

Kontaktní formulář