Ondřej Bukáček

DJ & moderátor

na firemní akce

Poptat termín

Firemky

Hledáte DJ nebo moderátora pro svoji firemní akci?

Působím jako všestranný DJ a moderátor již více než 10 let. Za tu dobu mám zkušenosti s velkým množstvím různých eventů. Dokážu se přizpůsobit typu Vaší akce. Navíc mám i vlastní aparaturu, takže si nemusíte nic pronajímat. Mluvím plynně anglicky, takže se hodím i na události se zahraničními hosty. Můžete mě využít i jako moderátora a DJ zároveň.

Kontakt

Moje služby

DJING

Dobrý DJ by měl umět adaptovat styl hudby danému publiku. Vždy se snažím vystihnout momentální náladu hostů a tomu přizpůsobit hudební playlist. Mám široký repertoár songů od 80tek/90tek, přes hip hop, rap, rock, latino, CZ/SK až po současné rádiové nebo taneční hity.

MODEROVÁNÍ

Za svoji konkurenční výhodu považuji přípravu, schopnost improvizace a výbornou znalost anglického jazyka. Moderátor musí být srozumitelný, vtipný a flexibilní. Často musím reagovat na změny v programu či jej dokonce sám spoluvytvářet. Málo co mě už ale dokáže překvapit nebo rozhodit.

OZVUČENÍ

Vlastním profesionální aparaturu. Kromě „mixáku“ a „repráků“ mám také párty osvětlení, dva mikrofony a desetitisíce skladeb. Takže k pořádnému mejdanu již nic víc nepotřebujete. A díky bezdrátovému, přenosnému reproduktoru mohu ozvučit třeba i konferenci v jiné místnosti.

FAQ

Nejčastější dotazy

Pokud máte nějaký dotaz, neváhejte mě kontaktovat. Odpovědi na nejčastější obecné dotazy naleznete níže.

Ano, mám za sebou desítky odmoderovaných akcí v angličtině. Jsem držitelem jazykového certifikátu na úrovni C1 a také jsem půl roku studoval na univerzitě v USA. Jsem i zvyklý moderovat akce v angličtině a v češtině zároveň.

Ano, pokud na místě není profesionální aparatura, vozím si veškeré svoje vybavení, které můžete vidět zde na fotkách (pro fajnšmekry i popis zde). Mám vlastní aparaturu (repráky), mixážní pult, mikrofony (drátový i bezdrátový), párty světla a samozřejmě spoustu hudby. Na místě tak budu potřebovat jen stůl a zásuvku někde poblíž.

Ano, myslím, že toto je má výhoda oproti tradičním moderátorům, kteří si neumí ani zapojit mikrofon. 🙂 Není pro mě problém odmoderovat denní program a večer se přepnout do módu DJ, popř. prolínat hudební produkci moderovanými vstupy.

Ohledně hudby se můžeme domluvit k Vaší maximální spokojenosti. Nejoblíbenější na firemky jsou 80tky, 90tky a ty největší česko-slovenské hity. V repertoáru mám ale i hip-hop, rap, latino nebo rock, takže záleží na Vás. Případně to můžete nechat kompletně v mé režii a věřím, že si díky svým více než 10tiletým zkušenostem na základě reakcí publika poradím.
Zde se můžete podívat můj Spotify playlist 100 těch nejoblíbenějších (nejen svatebních) hitu.

Ano. Na každé akci se najde někdo, koho potěší, když se zahraje ten „jeho song“. Snažím se ho pak zakomponovat do mixu tak, aby se tam hodil a nenarušil dobrý „vibe“ na tanečním parketu. Proto také doporučuji pro písničky na přání případně vymezit speciální pásmo nebo je hrát jen výjimečně. Přeci jen nezní dobře, když se po Kabátech hraje Hříšný tanec a pak hned třeba Eminem. To už pak není DJ ale jukebox.

To záleží zcela na vás. Můžeme se domluvit na celý den včetně moderování programu (konference), her, popř. hudebního podkresu v průběhu dne nebo jen na hraní na večerní party. Vše se odvíjí od vašeho programu. Na všem se se mnou dá domluvit.

Stačí mi harmonogram a hrubý scénář. Určitě nepotřebuji podklady typu „slovo od slova“. Důležité jsou body programu, jména vystupujících, partnerů, hostů apod. a samozřejmě věci, které „mají zaznít“. Se zbytkem si již poradím a doplním je dle typu akce moderováním s důstojností a humorem. Jsem flexibilní a umím improvizovat, takže se různých „neočekávaných změnách“ v programu můžeme domluvit až na místě.

Jezdím po celé republice, ale hrál jsem už i na akcích v Německu nebo na Slovensku. Výchozím bodem je pro mě Praha, ale přechodný azyl mám i ve východních Čechách. Cestování pro mě není problém.

Na ceně se vždy domluvíme individuálně. Záleží především na délce hraní, jestli je na místě aparatura nebo si mám vzít svojí a vzdálenosti od Prahy. Dále již bude všechno v ceně. Vystavení faktury po akci je samozřejmost a jelikož jsem plátce DPH, můžete si tuto položku zpětně odečíst.
Pro nezávaznou cenovou nabídku mě neváhejte kontaktovat.

Reference

Ondru pravidelně oslovuji při zajišťování firemních večírků. Je to profík, dokáže se přizpůsobit nejrůznějším požadavkům, má široký repertoár a na párty vytvoří skvělou atmosféru. Oceňuji i rychlou a bezproblémovou komunikaci a hlavně 100% spolehlivost.

S Ondrou spolupracujeme od roku 2015. Ondra se projevil jako velice schopný moderátor a DJ. Spolupracovali jsme na eventech napříč open-air festivaly, VIP večírky a klubovými či studentskými akcemi. Ceníme si jeho organizačních schopností, časové flexibility a za každé okolnosti profesionálního přístupu.

Ještě jednou díky za super věčírek. Vesměs pozitivní ohlasy a na Tebe – jen ty nejlepší. Jsem rád, že to všechny bavilo. Díky moc.

S Ondřejem byla skvělá spolupráce a jeho profesionální přístup a talent velkou měrou přispěl k úžasné atmosféře International stage na Majálesu.

Skvěle nám moderoval diskusní přednášku na Západočeské univerzitě. Děkujeme mu ještě jednou za jeho profesionalitu!

Ondrej was an excellent host for the Talent Show hosted by Kansas State University. He had good skills of entertaining audience and keeping them engaged throughout the show. He was very well prepared with his speech. He also used magnificent vocabularies while welcoming performers. Additionally, there were few people who also talked to me on how good the anchoring was done that year compared to previous years. Overall, I highly recommend choosing Ondrej Bukacek for another hosting.

Ondra je velký sympaťák a dokáže rozjet každou sebevíc vážnou konferenci na velkou party. Je to profík každým coulem a přizpůsobí se vždy maximálně svému publiku. Ráda Ondru doporučím pro jakoukoli akci.

Ondra hrál na naší absolventské módní přehlídce Femme Fatale Fashion Show v roce 2017 a odvedl naprosto skvělou práci. Vše, co jsme od něho požadovali, splnil na 1 s hvězdičkou. Byl velice ochotný a jsme nesmírně rádi, že byl toho součástí.

Po našej dohode bol Ondrej so svojim kolegom Vojtom ochotný pricestovať až do Bratislavy aby počas Beánie Akadémie Policajného zboru predviedol energickú kombináciu svojho DJ-ského remesla a bubeníckej show. Týmto vystúpením rozbehol jednu veľkú párty, ktorá trvala až do svitania! Svojím profesionálnym prístupom ma presvedčil aj o budúcich spoluprácach.

S naši spoluprací jsem byl velmi spokojen, vždy jsme vše zvládli bez větších problémů. Také jsem se se vším mohl na Ondru obrátit a spolehnout se na jeho pomoc. Zároveň bych chtěl ocenit jeho moderátorské schopnosti, které prokázal na několika doprovodných akcích.

Spolupráce s Ondrou byla plná příjemných překvapení, od naprosté flexibility, přes rozumnou cenu až po perfektní moderování mezinárodní konference v angličtině. Až takto profesionální servis jsme jednoduše nečekali.

S moderováním od Ondry Bukáčka jsme byli velice spokojeni. Moderování bylo vyborné! I když jsme byli ve skluzu, tak nás zachránil! I když jsme měli daný program, musel Ondra mnohokrát improvizovat a šlo mu to skutečně výborně. Zkrátka jsme velice rádi, že jsme si vybrali pravě jeho! Velmi doporučujeme!

Firemní klienti

Galerie

Fotky z firemních akcí

15. narozeniny Metropole Zličín

Metropole Zličín

Představení nové kolekce LiveSweaters

Loft in Prague

Networking NetForest

Wine Bar, Praha

Monika Vaverová Fashion Show

La Loca

IKEA conference

Rosmarina

Firemní večírek Reticulum

La Fabrika

Za rok 2022 mám již za sebou...

23

firemních akcí

13

proslovů ředitele

5122

neježděných kilometrů

40

snězených řízků

Nezávazná poptávka

Máte zájem?
Napište mi datum a místo konání Vaší firemní akce a pokud budu volný, pošlu Vám obratem cenovou kalkulaci.

Ing. Ondřej Bukáček
mail@ondrejbukacek.cz
605 914 882